Seelin 24. haftama geldiğimde her iki dozuda yaptırmıştım. Şu anda 37 haftalık hamileyim. Geçen hafta grip aşımı da yaptırdım. Üstelik gebelik zehirlenmesi ve gebeliğe bağlı başka rahatsızlıklarımda vardı. Doktorum bebeği 6 ay koruyacağını ve göbek kordonunda antikora rastlanan çalışmalar olduğundan bahsetti. Bebeğimde bende gayet sağlıklıyız, iyiki yaptırmışım. 3. dozuda yaptırmayı düşünüyorum çünkü antikor seviyesi bir kaç ay sonra düşmeye başlıyor dozu tekrarlamak gerekebilir.