Kızlar selam 1 hafta önce Medipol Hastanesi’nde tahlil yaptırdım sonucum dün akşam saatinde çıktı bugün doktora gitmek için aradım orada yokmuş bugün de kontrol sürecim bitiyor pazartesi için randevu verdiler ve tekrar muayne açıp ücret ödeyecegimi söylediler alt tarafı sonuç göstericem ve ilaç yazicak bunun için zaten öncesinde muayne oldum o kadar özel hastaneye gittim ilk defa böyle birşeyle karşılaştım çok saçma geldi yaşayan var mı