Merhaba kızlar 😍 10+1 günlük hamileyim , hamileliğim başından beri çok bir belirtim yok ilk öğrendiğimizde karnım ağrıyodu oda yerleştiği içinmiş sonra oda geçti kusma hiç olmadı geçen hafta arada sadece tiksiniyorum her yiyecekten karın ağrım da yok ,İdrara sık çıkma göğüs şişliği dışında çok bi belirtim yok yani insan dan insana değişiyormuş ama burda gördüklerim hep kusuyor kötü geçiyor normaldir değil mi ? Hastane randevusuna var daha insan bişey oluyo bende yok 😅 diye olmasın tabi ama hiç olmayınca böylede olmak elde değil 😅😅 Herkes bebeğini kucağına sağlıkla alsın inşallah tek dileğimiz bu 🙏🏻❤️❤️❤️