elif_4804 nasıl gittiğini anlamıyorum birinci bebişimden dolayı 😇 dün kasık ağrım şiddetli oldu korktum ama şkür geçti. ilk doğumda travma yaşadım doktor fobim , güvensizliğim oluştu malesef. Bir şey olmayacağını bilsem doktora gitmem o derece . Ne kadar sıklıkla kontrole gidiyorsunuz . Ben en son 20ekim de gitmiştim. Diğeri 23ksım da. İkili test yaptırmadım.