Gzmysf1608 37 haftalık olduk bugün yaklaşık bir haftadır parmaklarım sürekli uyuşuyor başına gelen va rmı
Gunesim1 Gzmysf1608 evet hatta güçsüzlük var doktor ödemdwn dedi. Aslında fazla ödemim de yok ama ödem dedi. Ödem atmak için de bir sürü şey önerdi. Deneyeceğim bakalım
Gzmysf1608 Gunesim1 ben salı gidince soracağım bende de ödem çok yok iş yaparken zor oluyor sürekli uyuşuyor