Aybike99 Kızlar bi kız bir erkek ikizlerimiz olacak. Oğlumuzun ismini Mete koymayı düşünüyorum. Kızda çok kararsız kaldık. Aybüke mi Aybike mi daha doğru, hoş geliyor?
cahillesohbetikestim Aybike99 Aybike nin orjinali Aybige diye biliyorum ve bu şekilde daha çok hoşuma gidiyor sizde düşünebilirsiniz 😊
Aybike99 Aybige de hoşuma gidiyor aslında ama en azından 2 seçenek arasında kalalım diye düşündüm. Hiç bu kadar kararsız kalmamıştım sanırım 😅
Ayyybuuukeeecilll İsmim aybüke olarak yorum yapıyorum 😁 Aybike koyun ben hep niye bunu ü koydular diye kızmışımdır, 😁