Semihaadarr1 bulundugunuz ile bagli olarak, nisan mayis bu aylar biraz daha serin gecer. Ben olsam 0-3 ay uzun alirim hep. 3-6 ay da genel olarak yazlik alirim ama bi kac parca uzun alirim. Benim ilk cocugum cok zayifti, ben ona uzun bir sure 0-3 ay giydirdim. İlk zamanlar genel olaraj pek kilo almadi. Ama tabi ki her cocuk farkli, simdiki bebegim nasil olur bilemem ama buyuk almakta fayda var 🍀 insallah yanlis yonlendirmem sizi 🤗