Busranurtopal Kızlar 21 haftalık hamileyim. Kendi evimde klozet var. Biz birkaç günlüğüne annemlere geldik burda alaturka tuvalet var. Otururken korkuyorum bebeğe bir zararı olur mu? Açılma falan yapar mı? Bilgisi olan var mı acaba?
MihrimahVeAnnesi Busranurtopal bende 21 haftalığım 3 gün annemde kaldım ve klozet yoktu bir sakınca olmaz zaten klozet değil alaturka öneriyorlar normalde
Miranmiray Busranurtopal yok canım korkma bizim evrede klozet yok ilk gebeligimdede ikinci gebeligimdede bir sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar hatta alaturka tuvalet daha sağlıklı diyorlar😃
DerinMavii Busranurtopal 8.ayima kadar alaturka kullandım karnım pek yok diye sonrasında kullanamadım açıyordu bi problem yoksa kullan biseycik olmaz
Zkygmsbtr1 muges44 aynı ben ne olacak görende annelerimiz klozete oturmuş bence en sağlıklısi alaturka 38+4 oldum bende açılma yok diyor açılma olur mu 😂😂😂
Busranurtopal Zkygmsbtr1 bu kadar komik olan ne? Riskli gebelik geçiriyorum. Elimde olmadan her şeyi sorguluyorum.
muges44 Busranurtopal olmaz içini ferah tut, hareketlerine yinede dikkat et zaten çok ağırlaşmamışsındır haftana göre erken bir haftadasın, sakince gerekirse tutunarak otur kalk
Zkygmsbtr1 Busranurtopal birsey olmaz sakıncası yok ani hareket yapmadığın sürece hiçbir sey olmaz Allah’in izniyle kusura bakma yinede seni kırdıysam 😔