Kızlar selam idrarımda protein kaçağı çıktı tansiyonum 12/8 14/8 oluyor arada , 24 saatlik idrar istediler pazartesi günü götüreceğim.
Yaşayan oldu mu geçti mi yada tedavi uygulandı mı. Doktor önlemini almamız lazım yoksa gebelik zehirlenmesi yaşarsın çocuğu almamız gerekir dedi ki daha 26 haftalığız