Zeynep233 Kızlar 27 hafta 4 günlük hamileyim serklajlıyım dün gece çok ağrım oldu ve baskı hissediyorum bikaç gündür acile gittim bebek baş gelişi almış doğum pozisyonuna girmiş dedi doktor korkuyorum erken doğum olur mu zaten riskliyim daha çok küçük
evlatkokusu0806 Zeynep233 bebek pozisyon değiştirebilir bu illaki erken doğum demek değildir diyor çok ünlü bir doktor
defneninannesiiii Zeynep233 rahim ağzı kapalıysa hiçbir sorun olmaz rahim agizni da doktor ultrason dan görüyor eğer açıklık olsaydı yatış verip ciğer geliştirici iğne vururlardı panik yapmanıza gerek yok ❤️🥰
Zeynep233 defneninannesiiii canım ben ciğer geliştirici oldum 2 doz 26 haftada ama kendi doktoruma pazartesi gidecem canım sorarım mutlaka teşekkür ederim hatırlattığın için