Annemm_22 geçmiş olsun canım , 1 haftadır uğraşıyorum ben de çok kötü grip oldum. Bir ara heralde corona oldum diye düşündüm ama halsizlik, koku kaybı , eklem ağrısı olmadığı için kendi kendime grip dedim ama 🥰 ben parol içiyorum arada , ıhlamur limon bal karışımı içiyorum, c vitamini çok tüketiyorum, ılık pekmezli su içiyorum,biraz hafifledi ama hala var kuzum çok gecmıs olsun 🥺❤️