Husniye8 Kzlar cok kasiniyorum kasidigm yeri kasiyinca baska yere atiyor.gozlerime kadar sanki arı sokmuş.kolanya travazol suruyorum fayda etmiyor.acile gidene kadar ne yapabilirim ????
Gzmysf1608 Husniye8 dün bende yazmıştım arkadaşım sabaha kadar kaşındıkça kaşındı uyuz salgını varmış eğer başka başka yerlere sıçrıyorsa o olabilir ılık bi duş alıp nemlendirici sür pamuklu şeyler giy dediler bide aklında olsun inşallah geçer seni çok iyi anlıyoeum💆🏻♀️
Pelus123 Husniye8 Doktoruna yaz hamilelikte kaşıntının bir çok sebebi olabiliyor. Doktoruna ulaşamazsanda acile git aynı şey benimde başıma geldi hafta sonuydu pazartesi günü kan tahlili verdim alerjiymişim ama yinede önemli oluyor
Husniye8 Gzmysf1608 aldım ama gecmiyir.artik heryerim agriyor cok kasidigim icin.acile gitsemde ne yapabilecekki 😪
Gzmysf1608 Husniye8 zeytinyağı ya da hindistana cevizi sürüp streçle sarmıştı biri göbeği için ama sen her yerim kaşınıyor diyorsun uyuz olabilir illet bişeydir bi sn önce git şampuan losyon biley verir onunla yıkanırsın geçer hemen