syma33 Arkadaşlar elevit kullananlar varmı aranızda Ayında yazdı doktorum kilo aldirdigina dair yazılar okudum her gitmemde sürekli vitamin hapları yazıyor yazilipta kullanmayanlar varmı
Lulemom syma33 ben hamileliğimde de kullandım şuan emziriyorum hala kullanıyprum. Kilo falan aldırmıyor. Hamileliğimde 12 kilo aldım sadece
mucizegebelik6 syma33 elevit içebilirsin ben ve arkadaşlarım da içtik doğum öncesi başlamıştım 3 bucuk aylıkken bıraktık şimdi demir ve balık hapı kullanıyorum. Kilo da aldırmıyor tecrübe konuşuyor 😂
Havvamu Elevit i internetten bur arastirin bir dönem icerisinde şüpheli seyler oldugu icin haber oldu. ..domuzdan elde etmek edilen katkilar varmis muadil baska ilac kullanin doktordan isteyin..