Elanurgvn61 bende senin gibiydim ama hamilelik öyle birşey değil canım ben baştan uyardım bak hayatım dedim bebek büyüdükçe iç organlarım sıkışıyor yer değişiyor resmen elimde olmadan fizyolojik olarak bende değişim yaşıyorum gaz , kabızlık , ishal , horlama, alınganlık , kilo alımı hepsi gebelikte her kadının yaşadığı şeyler bu süreçte bana yardımcı olursan sevinirim doğal bir süreç hepsi ve geçiçi dedim ve şuan çok rahatım bir kere yap çok utansands gerisi geliyo😂