Gamze-k bende kızımı.14 aylıkken kestim . Yara bandını çapraz yapıştırdım gösterdim.2 gün çok ağladı o zmanaa kadar hiç biberon almamıştı birden devam sütü almaya başladı meme kesilince . Ben hamileliğimin 2. Ayında kestim çünkü kızım.ishal.olmaya başlamıştı .