Kızlaaarr 😂 ben ne zaman kontrole gidicek olsam sabahın köründe kalkıyorum. Bi heyecan bi stres oluyorum 😂 hani başlarda tamamdı da hala devam ediyo. Bi an önce doktora gdip bana her şeyin yolunda oldugunu söylemesini bekliyorum bebişi görmek istiyorum🥺 tek ben mi böyleym