Karaciğer değerlerine baktır canım mutlaka doktoruna söyle. Kaşıntı önemsenmeyecek bir durum değil. Bende de vardı gebelik kolestazı oldugumu öğrendim bebiş için riskli oldugundan bugün doğuma gidicem 37 haftalık şuan. Riske atmamak için son haftaya bekletmiyolar