Saadethkymz Kızlar merhaba Yeniyim buralarda 😆 ilk defa muayeneye gideceğim hayat hastanesi Naile hanimdan randevu aldım.Hastane ve doktor hakkinda detayli bilgiye sahip olan varmı çok endiseliyim. Muayeneye nekadarda gidiyoruz 😊 Fiyatlar, doğum,doktorlar bilgiye sahip olan benide bilgilendirebilirmi 😊
ezos Ah benim doktorum Naile hanım çok tatlı güler yüzlü genc bir kadın soru sorarsanız çok güzel cevapliyor muayne ücreti 100 tl doğum normal sezeryan fark etmez 2200 epidural istersen +500 odaları da gezmiştik odalar da çok güzeldi 😀
Saadethkymz ezos yaaaa gercektenmi okadar içimi rahatlattinizki anlatamam Allah razı olsun canım.Peki daha 5haftaligim alttan muayene ediyormu ondanda korkuyorum
ezos Ben ilk pembe maviye gitmiştim 4 haftalikti alttan muayenede görmüştü keseyi Naile Hnm a gittiğimde 7 haftalık ti kalbini de duymuştuk çok şükür ama gidene kadar dua etmiştim artık alttan muayne olmayayım diye inşallah seni de etmez yukardan görünür minis kesesi 😍
Saadethkymz Bugün muayene gittim gerçekten dediğin gibi müthiş Güler yüzlü sogukkanli dinamik bir doktor biZ çok begendik inşaallah devam edecegim kendisinde 😍😘 Çok sagol😘
ezos Saadethkymz rica ederim canım çok sevindim sizin adınıza 🤗🤗 rabbim doğumlarımızı yapmayı da nasip etsin mutlu haberler paylaşalım inşallah 💗💗