Merhabaaa güzel annelerimm 🌸
Sonunda bende kavustum oğlumaa sizlere sezeryan doğumumdan bahsetmek isityorum hep yazmak istemiştim rabbim banada nasip eyledi 🌸
Ameliyatım cok güzel geçti biraz heyecan vardı stres vardı neyle karsılasacagımı bilmiyordum ilk dogumum spinal istedim uyanık olup bebegimi görmek istedim cekiştirmeleri hep hissettim ama harici acı vs hiç hissetmedim amelyt cıkınca yanmalarım oldu ama bebegimi kucagıma alıp emzirince herşeyi unuttum o korku o heyecan yerini mutluluk aldıı agrılarım geçti bu arada sabah 10 da girdim cıktım 10 dan berli sadece 1 doz ağrı kesici aldım 🎉 gazımda cok rahat cıktı bebegiminde nescafe , hoşaf , çorba , bitter çikolata , sakız ne varsa hepsini yedim içtim 🙈 çok sükür sağ salim atlattım. Bu arada herkesin doğum şekli yaşayacagı an cok değişik kimseyi dinlemeyin cunku ben dinledim dedikleri gibi olmadı cok rahat ayaga kalktım emzirme konusunda pes etmeyin ilk zaten süt gelmiyor ama bebege verince süt kanalları acılıyo sabretmek gerek yalancı emzik , mama getirmiştim her ihtimale karsı ama cok sükür gerek kalmadı 🌸🌸 sormak istediklerinizi canı gönülden cevaplarım . Hepinize hayırlı sağlıklı dogumlar nasip eylesin 🎊👏🏻