Busraa97 38+5 olanlar Gelmek bilmeyen bebisi bekleyenler.biliyorum yalnız değilim 😂🙈 Nasıl son durumlar
Busraa97 İlk hamileliğimde 40 +4 u gördüm aslında zaman var Daha.ama ikinci hamilelik ise ve bı çocuğunuz varsa daha zor oluyor 😂
Busraa97 momsturk Cok geçmiş olsun.Bende bir bir buçuk ay kadar önce olup atlattım çok şükür.Bol bol dinlenin sıvı alın ve en önemlisi moral bozmayın.En kısa sürede atlatirsiniz umarım