Kızlar regl 3 gün gecikince salı günü kan verdim. Beta 1.20 çıktı. Çarşamba gece kanamam oldu kahverengi 1 ped dolmadı tam. Perşembe de devam etti lekelenme şeklinde. Cuma kanama tamamen bitti. Regl hep düzenli olur ve kanamam da hiç böyle olmazdı ilk 3 gun yogun olmak üzere 5 gün regl olurdum. Bilgisi olan yazabilir mi ? Salı günğ beta 1 çıkmıştı kaset test yapmıyorum o yuzden o kadar yükselmez diye.