biranne3434 39.haftada 4 tane basur çıktı ölüyorum ağrısından … bıçak gibi kesiyorlar beni .doktorun verdiği krem şu anlık birşeye yaramadı. normal doğumumu iptal edip sezeryana cevirdim sırf daha cok artmasın diye . Allah düşmanıma bile vermesin bu acıyı .
Kelebekkannesi biranne3434 amin inşallah . Bende de gebelıkte çıktı normal doğum yaptım 3 hafta olacak yapalı ve basür yüzünden doğum sonrası çok agrı cektım , üstüne oturamadjm agrısından . İyi yapmışsın sezaryan a dönerek
Mavistez biranne3434 ilk gebeligimde bende çok çektim. Sürekli kabizdim. Ve sonunda basur şişip tromboze oldu. Daha 29 haftaliktim. Doktor hemen ilaca baslatti. Bunun bı hapı var. Ayrıca sadece kabızlık yuzunden değil bebekte damarlara baskı yaptığı içinde oluyor. Çok zor günlerdi ben yinede normal doğum yaptım basur kuculmustu Allah’tan dogumdada etkilemedi. Tabi ben asla ekmek falan yemedim bol hoşaf falan içtim doğumdan hemen sonra kabız olmamak için asla sevmezdim ama çok faydasını gördüm hem sütte yapıyordu
biranne3434 Mrs-Turkk bende bi anda çıktı bebeğin baskısından filan oldu galiba ama cok büyük bi dert bütün gece ağlamaktan helak oldum
biranne3434 Mavistez benim acıyor ya korktum normal doğumdan yoksa 40 haftaya geldim hep normal doğumu bekliyodum çünkü ıkındıkca zorlayacak beni
Sermec27 biranne3434 bende de hamileyken vardı makat catlağı da vardı bende artık meme kan toplamış pıhtı atmıştı kangren olacakmış az kalsın benimki cok kötüydü ben 30 haftalık hamileyken ameliyat olmuştum Rabbim şifa versin cok zor yaşadım bilirim
lexx biranne3434 Gerçekten düşmanıma bile vermesin öyle lanet bi ağrı doktorum bana hemopropin krem verdi de onla rahatladım