32 haftalik hamileyim mide sikayetimden sonra gözümü bir agrıyla açtım bide bakarim ki karnimi üstüne uyumuşum nasıl kötü bir ağrı var.saglik acısından birsey olmiyacagini biliyorum amniyon sivisi sayesinde fakat endişe duymuyor değilim uykum acildi düşünüp duruyorum ve ağrı hayla devam ediyor…