Merhaba kızlar 28+4 olduk bugün. 3 gündür gaz sancım var ve bağırsaklarım biraz rahatsız ediyor. Birde biraz üşüttüm galiba yaparken yanmamda oluyor. Ben daha öncesinde karın germe ameliyatı olduğum için karın kaslarım da sıkı aşırı sıkı. Hepsi bir araya gelince karnımda sertleşme oluyor arada . Ama belimde fln bir ağrı olmuyor uzandığım anda geçiyor. Sürekli yada düzenlide değil. Doktoruma daha önce sorduğumda dayanılmayacak kdr ağrı olmadığı ve düzenli olmadığı sürece sorun yok demişti. Ama ben genede çok korkuyorum psikolojik olarak aşırı hassasım. Panik halindeyim. Gaz gidince rahatlıyorum. Onunda farkındayım ama genede korkuyorum 😔