CiciAnneler6355 kesinlikle uni baby 1,5 ayda 3 er kutu bitirdim resmen herşeyi onlarla yıkamak istiyorum utanmasam kendi kıyafetlerimi bile yumuşatıcısının kokusu efsane evi öyle güzel bir koku sarıyor ki kalıcı şekilde anlatamam deterjanı da kokusuz ama lekeleri güzel çıkarıyor 40 derecede yıkanırsa ki zaten bebek kıyafetleri için de en ideal derece 40 🌸🌸