gurbetcikizii prima premium care güzel bi bez. Sızma falan yapmıyor. Prima pure çok iyi gerçekten en kaliteli bezlerden diyebilirim ama maliyet açısından çok fazla. Benim kullandığım zamanlar tekli paketi 55 TL idi şuan bilmiyorum. Sleepy naturel de güzel bi bez pişik falan yaşamadık kalitesi de güzel. Ama ben şuan sleepy bio naturel kullanıyorum gerçekten çok memnunum Prima pure kalitesinde ama daha uygun fiyata aynı zamanda ıslak mendili de çok güzel bio naturelin. Tavsiye ederim