Benim zaten belimde batma oluyordu bekarken kilodan dolayı.
Hamilelikte 4 kilo verince ağrılarım geçti o verdiğim kiloları geri aldım o ağrı şimdi çok daha fena oldu. Hem sırt ağrısı baskı gibi hemde belim batıyor yataktan iki büklüm kalkıyorum abartısız 4 5 adım attıktan sonra açılıyor belim vee ve ve daha 22 haftalığım napıcam ben 😐