Kızlar merhaba youtube da bi videoya denk geldim tuvalet iletişimi yani bebeğe doğduğu günden itibaren bez kullanmiyosunuz bezden tasarruf ediyosunuz maddi olarak çok büyük rahatlik herkesin bebeğinin verdiği sinyaller oluyomuş çişini yapicagina zaman sağa sola kıvranma gibi her bebekte farklı sinyaller oluyomuş mesela bebeği emzirirken bi anda bebek ağlıyo memeyi reddediyo bi anda emmiyo buda bi sinyal bebek aslında bizim üstümüze işemek istemediği için rahatsız olup bi anda aglamaya basliyomus biz onu memeyi reddediyo diye algılıyormusuz vs vs youtube da ayrıntılı olarak izleyebilirsiniz yada bilen uygulan vardır belkide içimizde benim kafama çok yattı açıkçası denemek istiyorum basarabilirmiyim bilmiyorum 😁