30 haftalik oldum bebek sol kasigimin ustunu resmen cirmaliyor acitiyor kesesini falan yirtarmiki anlamadim niye yapiyor hareketleri cok sert surekli itis kakis beni korkutuyor bazen nefesim kesiliyor bu ucuncu gebelik iki kizimda hareketliydi ama boyle sert degildi asla kipirdaniyorlardi oglum solumu cirmaliyor sag karin boslugumu itekliyor ben boyle birsey gormedim dr ntsyede basladi sormak aklima gelmedi erken drgilmi nts korkuyorum erkenden doguvericek diye