mavili_anne Kızlar bir oğlum var rabbim bağışlarsa, ismi Alparslan. Nasipse birde kızımız olacak cinsiyeti yeni öğrendik. Oğlumla kızımın ismi uyumlu olsun istiyorum. Ama eşimle orta yolu bulamıyoruz 😀sizlerinde fikirlerini almak istedim. Sizce hangisi?