Bebegimveben0811- ben yaşadım 1 hafta çektim ne oturabildim ne yürüyebildim tuvalete gitmek ölüm dü resmen çok kötüydü zeytinyağın varmi eger varsa ısıt ama ılık olsun yakmasın iyice masaj yap bide streç filme sar yoksa buzdolabı poşeti yirt sar onun ustunede bi yazma sar bi kac gün yap duzelicektir ben öyle atlattım