GAMSSE Meraba arkadaslar kan verd beta seviyesi 1769sizce dusukmu nasil siz kacta ogrendiniz kacinci haftada hastaneye basladiniz .
Duy_gu GAMSSE hayır gayet güzel çıkmıs iki günde bir ver testini beta 5000 lerdeyken keseni görürsün inşallah
Eusluu GAMSSE ben beta baktırdığımda çok minikti bebişim 271 çıkmıştı sonuç 3 bçk haftalık filandı ve ilk kese için doktora gittiğimdede 5+1 di keseyi görmüştük
maviay246 GAMSSE canım çok güzel değerin kasık karın agrın olur yerleşiyor çünkü genişliyor rahim tahminim 4,5 haftalık son adet tarihini yazarsan burda gösteriyor kaç haftalık olduğunu tebrik ederim darısı bana ve tüm isteyenlere 🥰🤗
Meryemtolga GAMSSE son adet tarihim 22 Eylül 23 Ekim’de 38.85 beta ile ogrendim. Birer gun arayla Kan vermeye devam ettim 250 beta yi gordukten sonra 27 ekimde doktora gittim keseyi gorduk 5 mm di🥰👼🏼 12 kasimda tekrar gidecegim.
Eusluu GAMSSE en son adet tarihi başlangıcınız hangi gündü o günden hesaplanıyor birde kasık ağrısı ilk haftalarda bendede olmuştu