Masal_ksgn1 Merhaba anneler bugun 2. Ay asisini oldu bebegim atesi var 37 derece calpol verdim bi defa ama fayda etmedi suan gene 37 kac kere verebilirim calpolden yada baska neler yapabilorim
Senayyalcin Masal_ksgn1 Öncelikle sakin olun ateşi şuan çok yüksek değil hafif ılık bezler koyun koltuk altına falan dört saatde bir calpol verin endişe etmeyin 39-40 olsa hemen götürün ama şuan normal zaten bir kaç güne geçer etkileri
kadifemsii Masal_ksgn1 6 saat arayla bi çay kaşığı verebilirsin ama 38 i görmeden verme 37 çokta yüksek bi derece değil demişti doktorumuz
Ozlemdiril Masal_ksgn1 bence carpol vermek için çok erken hani bence vucudu ateşle savassın zaten 38 i bile görmemiş ince giydirip ılık duş aldırırsanız düşer yada bir bezle ayak altı popo arasına yada koltuk altına bez koyabılırsınız ama sirkeli vs degil sade sulu sirke dış ateşi düşürüp iç ateşi artırır