Handan13 Kızlar doktorum baş çevresinin 4 hafta önde olduğunu söyledi. Endişelenmemi gerektirecek bir durum yokmuş sıvı birikmesi vs yokmuş çok şükür ama 4 hafta biraz fazla değil mi içime kurt düştü. Durum bu şekilde olan var mı ?
Zeyyyn Handan13 benim bebeğimde 2 hafta önde gitti hep doktor doğunca biraz büyük kafalı olur korkma dedi kafamda nasıl büyüttüysem artık doğdu şapkalar büyük geldi yani 😊
Elika0 Handan13 doktor normal dediyse normaldir ama 4 hafta sanki fazla gibi geldi bana. Bi doktora daha görünseniz sanki daha iyi olur içiniz rahatlar. Belki doktor yanlış hesaplamıştır 4 haftayı
Lavantakokusu Handan13 benimkide 3 hafta önde gidiyordu en son kontrole gittiğimizde. Normal biraz zor olabilir demişti ama ben zaten sezeryan düşünüyorum nasip olursa
Melikemreclk Handan13 benim oğlumda üç hafta ilerde kafasi bu koca kafalı anlamına gelmiyor ilkte bende çok takiodum ama genetik olabiliyor her bebeğin kafası kafa yapısı aynı olmuyor sonuçta
Bgmblgn_14535253 Zeyyyn bana da iki hafta önden gidiyor bebeğin kafası ve ayakları dddi bebeğiniz kaç kg doğdu
Selin_34 Handan13 benimde kafası 4 hafta önde gidiyormuş. Bende cok üzüldm yani birden bire nasıl büyüdü diye🤷🏻♀️ Ama kötü bişey olsa doktor söylerdi sanırım ‘erkek kafası’ diyip güldü. Pazartesi kontrole gitcem inşallaj durmustur büyümeside haftasını yakalarız🙈
Handan13 Selin_34 kaç haftalık hamilesiniz. Yani bir problem yok diyorlar ama insanın içine kurt düşüyor işte
Bgmblgn_14535253 Bunun meresi iri bebek 👶 iki hafta önden gidiyor denmesine rağmen bebeğinizin kilosu gayet normal ama bana 34ncü haftam da 3200 demişti şimdi 38+5 deyim ilk gebelik kafam yanıyor