Hly06 Gzmysf1608 pupp hastaligina yakalanmis olabilir misiniz? Ben bir haftadır çekiyorum. 37 ye girecem dayanamıyorum aci yanma kasinti var. Uyku falan kalmadi. Kollarim bacaklarim karnim kirmizi kabarcıklar oldu ve deli gibi kasiniyor. Ilk basta pisik sandim karnimin altinda çıkmıştı ama simdi dağıldı her yere. Doktora gorunseniz iyi olur. Kolestaz da olabilir o tehlikeliymis kan degerlerinize baktirin
Gzmysf1608 Hly06 sadece göbeğim de var iki gündür sürekli bi alerjik gibi de anlayamadım kan değerime yeni baktı doktor 4 günü falan oldu olsa farkederdi herhalde göbeğim de gördü
Hly06 Gzmysf1608 benimde ilk gobegimde başladı isilik gibi yada boyle kabarcik gibi bir hafta sonra kollarıma ve bacaklarima yayıldı. Insallah yayilmaz ve pupp denen illetten olmaz. Cilt doktoru gorduyse sorun yoj o zaman
Gzmysf1608 Hly06 2 gün daha idare edeceğim diğer gün erkenden randevum inşallah alerjik bi durumdur gayet iyi gidiyordu hamileliğim nazar değsin resmen ya olmayacak şeyler oluyor
Hly06 Gzmysf1608 evet benimde cok iyiydi ama birden bu kasinti çıktı hormonlardan dedi kadin dogum doktorum. Insallah dogumdan sonra tamamen gecer de rahatlariz
Gzmysf1608 Hly06 karbonatlı su yaptım iyi geldi sende yap istersen inşallah geöer çok sinir bozucu 💆🏻♀️
momsturk Gzmysf1608 o kaşınma atakları çok fena. bende de 2 gündür var. krem sürüyorum ama t shirt atlet değince de başlıyor kaşınmaya. bazen göbeğimi açıyorum komple yorgan örtüyorum yatıyorum. krem olarak aynısefa özlü krem aleovera jel hindistan cevizi yağı kullanıyorum. bi kere de çok şiddetli kaşınınca pamuğa elma sirkesi sürüp silmiştim tonik gibi
Gzmysf1608 momsturk Gzmysf1608 momsturk gerçekten çok kötü ya anneme gidicem yarın aloe ver krem var onda onu alırım Hindistan cevizi yağı iyi gelmedi bana beyaz sirke var o olmaz mı kullansam
Agey momsturk kaşıntı, çatlak kaşıntısı sandım, el içlerim, ayak altlarım, göbeğim, sırtım, belim heryerim de oldu, göbeğimi kaşıdıkça çatlak gibi izler oluyordu.
momsturk Gzmysf1608 bende de beyaz sirke vardı sürdüm valla rahatlattı. aleovera yı da gratisten aldım kocaman krem 23 liraydı
Gzmysf1608 Asdf1234 benim yap karışımı var badem Hindistan cevizi kakao argan zeytinyağı hepsini karıştırıp sürüyordum önceden de ama sürekli sürdüğüm için herhalde o yaramadı
momsturk Agey sizinki farklı bişey olmuş o zaman geçmiş olsun. benim sadece göbek çatlaklarım kaşınıyor bariz başka bi yerime sıçramadı