Gnskz Ben Almanya’da yaşıyorum. Burada eğer hayati bir sorun yoksa direkt sezeryana almazlar. Hastanese yatıyorum şu an,suni sancı veriyorlar. Doğumun doğal yoldan gerçekleşmesini sağlamaya çalışıyorlar.3-4 gün denedikten sonra olmaz ise o zaman sezeryana çevirirler