Merhabalar, geçen gün HSG (rahim filmi) çekildi ve her ikim tüpümün de kapalı olduğunu öğrendim. Birçok kişinin HSG çekim esnasında tüpleri açılırmış ama benim olmadı maalesef. Filmi çeken kişi söyledi ve ayrıca raporu da var tabi. Henüz kendi doktorumla görüşemedim. Bu konuda tecrübesi vb olanlar yardımcı olabilir mi lütfen. Sevgiler.