Ben 2.doz aşıdan 3 gün sonra korona olduğumu öğrendim. Çok ağır atlatmadım evde atlattım çok şükür. Burda bi arkadaş vardı ama aşı yaptırmamış ve korona olunca bebek gelişmemiş. Korona ile alakası var mıdır aşı olsaydı korur muydu bilemeyiz tabi ama ben aşımı oldum çok şükür bebekte bi sıkıntı yoktu karantinam biter bitmez kontrole gittim sorun yok