Adalina Bence ikra çok hoş bi isim kızım olursa ya mira yada ikra düşünüyorum soyisminizle de çok uyumlu hem 😊 inşallah sağlıkla kucağına alırsın miniğini 😊
ElifKoseSancak Cemilee hepsi cok güzel iki isim olarak da düşünebilirsiniz uyumlu olanları birleştirebilirsiniz
Cemilee Habibeseyit ben iki isim hiç düşünmedim istemiyorum ama defneye en çok lina yakışıyo bence tek düşündüğüm için koymuyorum yoksa olabilir
Esraumit Patito__ sacma.ikra peygamber efendimize ilk vahiy geldiğinde oku anlamında..onemi çok çok buyuk.bunun baska asla tarafa çekilmemesi gerek
Patito__ Esraumit sacma diyorsun ama gercek maalesef bizim yorede boyle ona bakarsan saban da cok onemli kutsal hir isim ama salak olark bitelendirildikleri icin kimse koymuyor bu sekilde syler var maalesef
Esraumit Patito__ şaban ayrı ikra ayrı..şaban isim.ikra kutsal bi kelime..sizi yargılamadım.siz yorede var Diyorsunuz ben yanlış olan seyi soyledim ve asla tasvip etmiyorum cok ama cok yanlıs
ZeykemKaya Cemilee birine karar vercen bidaha asla ısım bakmıcan😂 anca oyle oluyor ben hala tereddutteyım ama herseyını ısmını kullnarak yaptırdık bıle 36 dayım ayaz koyucaz bızde ınsallah miray guzel bu arafa
Patito__ Esraumit saban isim degilki mubarek bir aydir tasvip etsende etmesende oyle ikrâ ettim deriz onunla alakali degil kelime benzerligi