Beyzan738 Kızlar 19 haftalık olduk bugün sizin nasıl gidiyor 19 haftalık tam kaç aylık oluyor dört bitti beşe girdik diye biliyorum ama nette dört ay on üç gün yazıyor 🙄💙🤲🏼🧿🤲🏼
Sibelcee Yorucu. Hep uyku hali halsizlik bulantılar da bir nebze de olsa devam ediyor. Sabır ediyoruz işte 🤷♀️ Sizde nasıl gidiyor
Beyzan738 Sibelcee bende öle valla öğlene kadar uyuyorum kalkıyorum ama tüm gün hala uyku hali ağırlık oluyor sabah biraz bulanti Böle devam bakalım 🤗
Sibelcee @“Beyzan738”# hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah Allah sağlık sıhhat versin geçer bunlarda😘🙏🏻
Beyzan738 Afynl_03 Evet canım 15 haftalıkken tahminde bulundu bir hafta sonra kesinlestirdi oglusumu💙🧿 çikolata ye öle gir doktor yanına
Beyzan738 Ozge4517 bendede Ağrı oluyor bide idrar yolu enfeksiyonu var geçmedi aylardır ondan agryor bide rahim büyüyor ondanmis dinlen dikkat et yorma kendini