İkisi de hoş. Ben olsam venüs koyardım. Çünkü kulağa daha hos geliyor. Daha yeni kuzenim kızına venüs ismini koydu eğer bebek büyüdügünde sanatsal, renkli ve hiperaktif biri olursa ismi yakışacak ama ağır sogukkanlı otoriter bir tip olursa yakısacagını düsünmüyorum.. burcuna göre de karar verin mesela oglak boga aslan gibiyse helen balık yay ikizler se venüs :D