Hayırlı geceler kızlar sizinde göğüslerinizde ağrı varmı benim çok fazla hassaslaştı. 2.5 yaşındaki kızım göğüsümü tutmadan uyuyamıyor ama ben buarala çok acı çekiyorum sanki göğüsüme aynı anda 10 iğne birden batıyor hissi var. Yarın dr da randevum var sorucam tabi ama merak ettiğim sizlerinde oluyor mu