Hamidem 00:00 itaberıyle 40 hafta olduk bızım kiz nazlı çıktı varmi acaba bizim gibi nazli bebekler 🥰😍💓
Defne_ Hamidem an itibariyle 39+0 olduk.. benimde kız, hani kızlar erken gelirdi gelmiyor bi türlü sinirlerim çok bozuk 🥺🤦🏻♀️
tatliayminaninannesi Papatyanne33 benim 40 ı geçtikten sonra doktorum beklemek istemedi 2 gün sonra doğum başlatmak istedi kabul ettim. Çevremdeki herkes acelesi neydi 41 i bekle falan dediler dinlemedim onları iyi ki de dinlemememişim 2 gün sonra doğurmak için gittiğimde suyu çok azalmıştı. Belki 41 bekleseydim çok risk almış olurdum
Biranneadayiiii 39+5 bizim kızda gelmiyor sanırım bu sene kızlar hep bekletiyor ilginç şekilde ,😊 sağlıkla gelsinler insAllahhh
Mervekemal26 Hamidem Günümüz aynı☺️ Tam 40 oldum 00:00da nstye giricem bugün bı bakalım dedi olmazsa pazartesi günü doğumu baslaticak
Mervekemal26 Hamidem Özele gidiyorum son hafta bebeğim sadece 100 Gr almış doktor gelişimini tamamlamış artık kiloda almıyor durmasının manası yok falan dedi 41i beklemenin risk olduğunu düşünüyormuş
edasahbazsahin 40+2 olduk biz de kızımla doktor 41-42 ye kadar yolu var sağlığında bir problem olmadıkça dedi bekliyoruz😂
Kizannesi92 Şimdi sizler tez vakitte hatta bu gece dogurun inşaallah yarın doğurdum diye anlatin burda sonra bize de dua edin kızım beni o kadar bekletsin istemiyorum 🙈 37+1 deyiz teyseleri. 😍