Merhaba kızlar 17 gün önce sezeryan doğum yaptım çok güzel geçti. Çok ağlayarak sitres yaparak girdim Amilataneye. İceri bir girdim 10 tane doktor bi irktim sağolsunlar benimle sohpet ederek beni rahatlattılar. Sonda takıcaz dediler dedim beni uyutup takın dedim olmaz. Dedi saniyelik dedi kendi kasma dedi kasarsan acır dedi kendimi kasmadım. Hiç acımadı Örtüyü cektiler sonra yüzüme doğru bir soğukluk hissettim batikon döküyoruz dedi sonra doktorum ve anastazi geldi. Ellerimi bağladılar ben başladım ağlamaya. Anastazi korkma uyucaksın. Hiç hissetmiyceksin dedi. Hadi iyi uykular dedi anastezi aa gezinizim yanıyor dedim gerisini hatırlamıyorum uyumuşum :) sabah 8 de giridm amilataneye 8 buçukta bebeğim olmuş 9 da ben odaya gitmişim bi uyandım canım yanıyor dedim sonra odada ağrı kesici vurdulsr ağırılarım azaldı. Çok rahat yürüdüm yatıp kalktım sonra kendinizi sakın salmayın ne kadar kendinizi salarsanız okadar çok ağrınız olur 1 gün yattım hastanede doktorun maşallah eve git sen çok iyisin dedi kimse sezeryan olduğuma inanmadı dik yürüdüğümü gören. Hiçte korkulcak gibi değilmiş sezeryan. Yeterki kendinizi salmayın nazlı olmayın ☺️