Aysencim canm bende aynısını yaşadım 11. Haftamda resmen topallayarak yürüyordum.doktoruma gidip sorduğumda bir sokıntı yok gebeliğinde ve bebekte demişti.o senin kendi vücudunla alakalı olan bir ağrındır demişti.bir gün sürmüştü o ağrım.bide küçük çocuk olumca maalesef ilk hamilelik gbi geşmiyor dinlenmek yok .yani sıkıntı yapma kuzum