narmin96 Eda-1997 Ya ne güzel 😍 Ben de 29 haftalık prensesime hamileyim, Rabbim sağ salim, sağlıcakla bebeğinize kavuştursun 🥰🙏🏻
gamzenurasln Eda-1997 Hayirlisi olsun . 14+5 te benimde kontrolüm olacak acaba belli olur mu bizimde?
tugcesari Eda-1997 masallah insallah darisi benim basima 10+5 gunluk suan bir kizim olmasini cok istiyorum bir tane oglum var erkek bebek sagda kiz bebek solda olur diyorlar dogrumudur
Aneebebek Eda-1997 bende 14+5′im bu haftada bakılan cinsiyet tam doğru olur mu acaba gitmek istiyorum kontrole ama erken mi acaba ilk gebeliğim, oldukça tecrübesiz ve bilgisizim.
Eda-1997 gamzenurasln arkasını dönmezse bacaklarını kapatmazsa belli olur diye düşünüyorum muhakkak , giderken çikolata yiyip gitmenizi tavsiye ederim bende çok işe yaradı 🥰
Eda-1997 tugcesari yok canım benimki de sağ da iki gündür orda hissediyorum rabbim gönlüne göre versin inşallah sağlıklı olsunda 🥰
Eymeninannesiiiii Sağlıcakla kucağınıza alım bende 17 haftaya gircem daha öğrenemedim bacaklarını kitlemiş benimki bağdaş kurmuş kemik yapısından erkek dedi ama haftaya öğrenicez inşallah 🥰
Eda-1997 Eymeninannesiiiii senin ki nazlıymış 😅🥰 sağlıklı olsun da öğrenirsiniz inşallah rabbim gönlüne göre versin 🤗❤️
Eda-1997 Aneebebek benimde ilk gebeliğim doktorum %99 dedi bize baya net belliydi yani tabi bebekten bebeğe değişir 🤗
FatmaUnal Saglikla kucaginiza alin inseAllah. Biz 23+3 uz.hala kesin ogrenemedim merakdan catliyorum. Illaki merak ediliyo🤗
Eda-1997 FatmaUnal hayırlısıyla öğrenirsiniz sizde inşallah gerçekten çok merak ediyor insan sizin ki de nazlıymış 🥰