-Melek 31 +0 olduk geri sayıma devam çok heyecanlı bir bekleyiş herkes hayırlısı ile kucağına alır inşallah🤲
Ygzalp_16 30+4 bugün bende 31 bekliyorum kaç aylık oldun dediklerinde 8 diyeceğim ve inanılmaz heyecanliyim ya…8 haftam kalıcak aksilik olmazsa allahın izniyle🙏sağ salim alalım kucagimiza bebeklerimizi inşallah
Meleklerim34 -Melek 20+5 olduk bebişimle hala cinsiyet öğrenemedik bizimle aynı durumda olan var mı ?
-Melek Meleklerim34 detaylıya gireceksin orada öğrenirsin benim de biraz zor oldu öğrenmem hep arkası dönük yada bacaklarını açmıyordu 🥰