Aminee32 Mervetrkmenoglu Mkort24 nornal mi olacak sizinki 37+4 de randevum var bakalim nasill olcak:D
Aminee32 Mervetrkmenoglu yürüyüş yap hurma ye sıcak duş al madem sancin var bol bol onu destekle bizde insallah 40 lari pek görmeden 38 gibi doğum yaparim
Merveelisa Bitek bana geciyo bu zaman herhlde doğumdan korktuğum için galiba 🤣 son 14 değiştirmek isteyen varsa degisiriz 😊😊
Mkort24 Aminee32 normal doğum için ilerliyoruz inşallah normal istiyorum ☺️ Benim de 38. Hafta da randevum var hadi hayırlısı 🙏
Mervetrkmenoglu Aminee32 38 haftada olduk tam canım kendini sıkmaz derin nefes alırsan çokta korkulacak bisey yok içine korku düşürme rabbim kolay doğumlar versin inşallah
Aminee32 Duyguuusdt en son ne zamma gittiniz bebiş kaç kiloydu 37+4de benim diğer randevum çatı yapar mı bilmiyorum