Sdtcnts Kızlar genel bir inanış var. Örneğin şu isimler daha yaramaz veya daha akıllı diye. Çevrenizde uslu, sakin, akıllı olan erkek isimleri neler? Özellikle doruk ve eymen ismini merak ediyorum nasıllar o isimdeki çocuklar
Rzgrmrv59 Sdtcnts valla benim oğlumun adı rüzgar 3 yaşında gerçekten tam bir rüzgar😀 diyeyim siz anlayın😀😀
glsm_kr8383 Sdtcnts Canım valla ben isim enerjisine çok inanan biriyim. Tanıdığım bi Eymen var o da sakin görünümlü fırlama bi çocuk 🤣
gozde3592 Sdtcnts isim olarak bilemem de iki isim yada üç isim olunca çoçuklar psikolojik olarak etkileniyor okulda başka isim ile çağrılıyor evde başka dışarda başka sonra hepsiyle diyalogları faklı olduğundan isme göre psikolojik sıkıntılar çıkıyor diye biliyorum ..ama şu isim yaramaz olur şu isim uysal hiç duymadım canım❤️
Sdtcnts gozde3592 ben de 2 isim tarafı değilim. Halk arasında işte bi genelleme var dediğim şekilde. Ne kadar doğrudur bilmiyorum
Serpil-Harun21 Sdtcnts benim etmen diye yandığım akraba çoçukları var çok Zeki olmakla beraber çok fazla konuşuyor adı Ömer olupta yakışıklı olmayan bir erkek tanımadım daha Ömerler esmer uzun boylu yakışıklı hep abim var gören birdaha bakıyo erkek arkadaşlarım vardı öyleydiler yine Berat ablamın oğlu öyle bir yaramazlık yok çok akıllı ama çok yaramaz birgün boyunca kayıp diye aradığımız çoçuk Bodrum katta saklanıyomuş eniştemin arabasını sürmüş uçurumdan arabayı atıp kendide atlamış DHA çok küçük okula yeni gidicek yani elimin Yiğeni Berat yerinde durmuyor çok yaramaz yusuflar çok güzel çok efendi oluyor benim bildiklerim bunlar 😀😀ne kadar doğru bilmem
Sdtcnts Serpil-Harun21 Berat ve Yusuf a katılıyorum bizim de aynı durum 😂 ömer tanımıyorum. İlk baş yazdığınız isim ne
Baharozdemir Sdtcnts bu isim etkisi konusunda kendime çok kızıyorum. Çünkü fazlaca etkili oldklarina inanıyorum maalesef. Mesela efe ler çok yaramaz sakini yok gibi. Eymen egemen fırlama gamzeki çocuklar genelde. Yusuflar sakin uslu efendi. Ege ler de çok akıllı ve sakinleri oğluma da bu yüzden ege adını koydum ve gerçekten öyle. Doruk lar genelde esmer tatlı ama yerinde duramayan hiperaltif oluyorlar.
Rabia64 Baharozdemir oglum yusuf komsumun da yusufu var ikiside aksama kadar kudur kudur bi kalıyorlar 1.5yasinda oğlum ama dogdu doğalı 1 gün bile adam akıllı uyuyamadım uykuyu sevmiyorlar ve de çok hareketliler yusuflar sonradan mı akillaniyo bilemem cocukluklari dehşet 😀😀