tazeanne123_ Yarın hastaneye gitsem doğumu başlatırlar mi acaba 40 tan sonra bebek kakasını yiyebiliyomus biraz korktum sizce napiyim bitane bebeğimi de doğuma yakın kaybetmiştim onun da etkisi var
Merveelisa tazeanne123_ doktora göre değişebilir bazıları bekler bazıları suni sancı verir bazısı direk sezeryanla alır
Dilekcnkn tazeanne123_ Benim başlattı doktorum ama hem bebeğim artık kilo almıyordu birde sancılarım hiç yoktu o yüzden
Tubayrlmz44 Benımki 41+3 hiçbirsey yok acılma sancı ama halen yatış yapılmadı doktorlarla anlaşmak cok zor gercekten
Sevdamcan Bende şuan 40+1 gebeliğim bendede bişey yok ilk hamileliğimdede 41+3dü yaptım çok şükür bi sorunda olmadı normal doğumsa eyer beklemede kalıyoruz işde canları ne zamn isterse o zamn geliyor bebişler 🙃
Dilekcnkn tazeanne123_ Yoktu canım düzensiz bile yoktu suni verince yavaş yavaş geldi sonra suyumu açtılar suniyi çıkardılar kendi sancım geldi artık ama suni o kadar da kötü değildi yani çok yavaş veriyorlardı zaten
tazeanne123_ Dilekcnkn çok iyi ya teşekkür ederim bide kaç haftalık doğum yaptınız onu da söylerseniz sevinirim🥰
Dilekcnkn tazeanne123_ 40+1’de çağırdı doktorum gittim doğum yapıp geldim 😂kesi ve dikişte yok rahatım